(“·–• ذهـــــــــن موفق •–·“)

متن انگیزشی – از دکتر سحر لواف

۱۴ روز گذشت..

به تو دارم فک میکنم ک تغییری ازت ندیدم این ۱۴ روز ! عیدتو داشتی ، استراحتتو کردی ، درستم خوندی ولی خودتم حس خوبی نداری ، نمیدونی هم چرا ؟ چون ب ظاهر همه چی تحت کنترل تو بوده و سعی کردی خیلی مرتب و منظم همه چی رو سرجای خودش داشته باشی…مشکل چیه ؟

زنگ میزنن بهت میگن عزیزترینت رو تخت فلان بیمارستانه زود نرسی ممکنه دیگه نبینیش ، یه نفس میری سمت آدرس یا وایمسی چایتو میخوری ،  با طمانینه لباساتو انتخاب میکنی و بعدم حالا اگه حالشو داشتی یه سری هم میزنی ؟؟

یه نفس میری یا ن ؟؟؟؟

حالا عزیزت رو تخت بیمارستانه ، اونوقت همینقدره غیرت تو براش ؟ آره ؟ همینقدررر ؟

همینقدر میدوی بش برسی ؟ بااینکه دارن تو گوشت داد میزنن نیاااای از دستت رفته هاا….رفته!

فک کردی واس کی ، واس چی داری این روزا رو میگذرونی ؟ جز برا خودت ؟ جز برا افتخار و سربلندی و عشق کردن خودت ؟ 

بگو ببینم تا الان چه کار برجسته و مهمی تو زندگیت کردی اصن ؟ چقد زندگیتو سروسامون دادی ؟ از چن تا پله بالا رفتی؟ این…این یکی واسم خیلی مهمه…چن بار . بگو چن بار وقتی زمین خوردی و هیششششکی نیومد دستتو بگیره پاشدی و دوباره خیلی محکم راهتو گرفتی و رفتی ؟

من هیچ کاری واسه تو نمیتونم انجام بدم وقتی اینارو میخونی یه لبخند خشک تحویل من میدی میگی اراده ندارم ُ میری سراغ مثلن زندگیت !اراده نداری ؟ باشه عب نداره ، اما همین توعه بی اراده رو من دوماه دیگه هم میبینم ! اون موقع اراده ت همچین فولادیه ک سنگو ریز ریز میکنه …ولی افسوس فقط ! زمان برا تنبلی تو هیچ وقت نمی ایسته ! فقط یه پوزخند می زنه و ازت رد میشه ! اینقد غرورتو له میکنه ک تا مدت ها دردش رو دلت میمونه ! دست کم نگیر قدرت این ثانیه هارو…

بجنگ واس همه چیزایی ک نداشتی ،

واس همه ارزوهایی ک دوس داشتی واقعی بشن و تو باهاشون تو دلت قند آب بشه ،

واس همه اون روزایی ک میخوای با رویای خوشکلت پز بدی !

چرا ک ن ؟؟ چرا پز ندی ؟ چرا پز ندی ک این همههههه سختی کشیدی ُ جون کندی تا این ۲۰ سالگیت پر بشه راحت بدست نیاوردی چیزی رو ک تمام عمررر آرزوت بوده !

بجنگ! بهت میگم بجنــــگ چون تو ارزشمند تر ازونی هستی ک بلرزی و اشک بریزی واس ناکام موندنت !

تو لیاقتت بیشتر ازینه ک بهت بگن عیبی نداره همه ک نمی تونن اینو قبول شن..

بفهم اینو ! بفهم ک منی دارم بهت میگم بجنگ ک جنگیدم  خودم ، تا پای مریض شدنم زحمت کشیدم واس هدفی ک عشق ۱۸ سالگیم شد! واس یه لحظه لبخند کوچولوی مامان ! جنگیدم ک بابا روسفید بشه جنگییییییدم ک شرمنده دلم نشم..


درک کن این موقعیتتو…خواهش میکنم ازت !

تو نباید ببازی ! الان وقت کم آوردن نیست !تو باید بری جلو …برو . نااایست. باور کن دلم میخاد  سرت داد بزنم ک فقط گازشو بگیری و برییییی راهتو !تو نباااااید ببازی ! این میدون و این مسابقه حق زندگی توعه ! نگذر ازین حق …نگذر از تمووووم قلبی ک به عشق هدفت نبض داره !

نبضش بره حالا حالا ها برنمیگرده ها ! گفته باشم…

کم نیار ! کم نیار ! کم نیـــــــــار !

پ.ن : روی صحبتم ویژه با پشت کنکوریاس ! این زمان بره ممکنه دیگه هیچوقت بدستت نیاد


WwW.MySucceess100.blog.ir

انگیزشی

متن انگیزشی – از دکتر سحر لواف

وب انگیزشی

گلچین متن های انگیزشی

موافقین ۱ مخالفین ۰
3aeed !!

نظرات (۵)

سلام سعید متن خوبی بود یه مدت هیچی نذاشتی منم ناراحت بودم البته حقم داشتی ادم این همه زحمت بکشه ونتیجش بشه نامردی بعضیا ولی امیدوارم افرادی مثل تو تو حامعه زیاد بشن
۱۹ فروردين ۹۵، ۱۷:۲۹
پاسخ:
سلام باران مرسی ..
خودمم بخدا ناراحتم ک نمیتونم چیزی بزارم تنها چیز میتونم مث همین متنای انگیزشی بزارم ..ناراحتم نیستم از بعضی نامردیا ولی از بعدشون رو نمیشه تحمل کرد یکم سخته ..
وب دوستمم میتونی بری ببینی ونجا هم خوبه قشنگه داره زحمت میکشه ادرسش اخر همین پست هس ..
 عالییییییییییییییییییییییییی بود عالی ها مرسی
۱۹ فروردين ۹۵، ۱۷:۴۸
پاسخ:
مرسی مرسی :)
سعید هر چی ادرس رو وارد کردم میگه در بیان وجود ندارد
۲۰ فروردين ۹۵، ۰۰:۳۷
پاسخ:
سلام باران
http://mysuccess100.blog.ir/
ببخشید ولی این از دوباره چیه تو سایتت رمز میخواد.اگه نمیشه جواب داد نگو
۲۰ فروردين ۹۵، ۰۰:۴۰
پاسخ:
باران ایندفه تو ببخشید اونجا ی چیزایی نوشته بودم نمیشه رمز داد ببخشید ..
باوشه.مرسی
۲۲ فروردين ۹۵، ۱۸:۲۶
پاسخ:
مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">