⭕️➕ خدا را شکر که تمام شب ، صدای خر و پف شوهرم را می شنوم ، این یعنی او زنده و سالم است. خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرف ها شاکی است ، این یعنی او در خانه است و در خیابان ها پرسه نمی زند. خدا را شکر که مالیات می پردازم ، این یعنی که شغل و در آمدی دارم . خدا را شکر که باید ریخت و پاشهای بعد از میهمانی را جمع کنم ، این یعنی در میان دوستان و یا اقوام خود بوده ام. خدا را شکر که لباس هایم کمی برایم تنگ شده اند ، این یعنی که غذای کافی برای خوردن دارم .

ادامه مطلب


⭕️➕ خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم ، این یعنی توان سخت کارکردن را دارم. خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را پاک  کنم ، این یعنی خانه ای دارم. خدا را شکر که در مکان دورتری ، جای پارک برای خودروام پیدا کردم ، این یعنی هم توان راه رفتن و هم خودروئی برای سوار شدن دارم. خدا را شکر که سر و صدای همسایه ها را می شنوم ، این یعنی می توانم بشنوم. خدا را شکر که این همه اتو کردنی و شستنی دارم ، این یعنی لباس هائی برای پوشیدن دارم .



خدا را شکر که هر روز صبح با صدای زنگ ساعت بیدار می شوم ، این یعنی من هنوز زنده ام . خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم ، این یعنی به یاد می آورم که اغلب وقت سالم هستم . خدا را شکر که خرید هدیه های سال نو ، جیبم را خالی می کند ، این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم . پس در همه حال خدا را شکر می گویم .